Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

30 July 2013

3R SANA SINI

Hai semua!!!
Tora 3R datang lagi!!!

Selamat berpuasa utk semua ye...
Alhamdulillah, terima kasih Allah kerana
beri peluang utk merasai nikmat Ramadhan 
untuk tahun ini...

Maaf ye pada semua yang ternanti2 cerita terkini 3R..
Ok, disebabkan dah berkurun
tak update apa2 kat sini,
maka untuk entry kali ini,
ummi campur adukkan sekali peristiwa2
yang berlaku di sepanjang 2-3 bulan ni ye...

Ok...jom mulakan!!!!

 Mei 2013


Kami terima kunjungan tetamu dari Mekah. Sheikh Abdul Jameel dan isterinya Noorah. Mereka berasal dari Mekah dan bertugas di Masjidil Haram. Kami mula mengenali beliau sekeluarga sewaktu mengerjakan umrah pada tahun 2004. Ini merupakan kunjungan kali ke 2 beliau ke sini selepas kunjungan pertama pada tahun 2007 dulu. Tujuan utama dia ke sini sebab nak tengok 3R. Sebab masa ummi mengandungkan 3R dulu, setiap hari dia tolong lakukan tawaf & solat hajat utk ummi & 3R...Seronok mereka dapat jumpa 3R, macam2 buah tangan dia bawakan utk 3R....



Belikan kanak-kanak ni katil baru...Katil Pertama mereka sebab sejak dari lahir lagi dorang memang tak pernah tidur atas katil...hahaha...kesian kan? Sebenarnya sejak dorg baby lagi dorg memang tidur golek2 atas tilam je...Sekarang ni umur dah nak masuk 3 tahun, dah boleh la bagi dorg belajar tidur kat bilik sendiri...

Jun 2013

Yang ni plak masa gi berkelah kat Tanjung Balau, Kota Tinggi, Johor.




Ok, jom lah tengok gambar2 lain...








Di bawah ni pulak masa musim jerebu teruk haritu
sehingga mencatat IPU tertinggi di bawah kategori MERBAHAYA!!!
Masa ni memang 3R langsung tak dibenarkan keluar rumah...
Main-main depan rumah pun ummi tak benarkan...
Duduk je lah dalam rumah tengok tv...




Julai 2013
 





 
 Hmm...rasanye mcm dah takde apa2 cerita dah kot...
Cukup sampai sini je lah ek...
Lain kali ummi share cerita lain lagi...
Jumpa di lain entry ye...
Wassalam

No comments: