Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

04 April 2013

GOSOK GIGI

Hehehe...
Takde cerita menarik pon untuk entri kali ni..
Hari ni saje je nak share 
gambar2 3R menggosok gigi...

Dalam peringkat usia seperti mereka ni,
ummi memang pentingkan penjagaan & kebersihan gigi..
Maklumlah, hari2 dok makan macam2...
coklat lah, lolipop lah, biskut lah...
So sudah menjadi rutin harian 3R
menggosok gigi 3 kali sehari...
Sewaktu mandi pagi, sewaktu mandi petang,
dan malam sebelum tidur...

Baru2 ni je la dorg pandai gosok gigi sendiri...
Sebelum ni ummi, walid atau bibik yg gosokkan...
Tapi selalunya skrg ni walaupun dah pandai gosok sendiri,
ummi tetap akan gosokkan semula...

Hihihi...ok jom tengok gambar!!!








Kakak & Abang dah pandai meludah & berkumur...
Cuma si Adik je ni yang masih lom pandai lagi...
Setiapkali gosok gigi mesti dia telan ubat gigi tu...
Puas dah ajar soh ludah & kumur...
Takpe dek, pelan2 ye...
Lama2 nanti mesti adik boleh buat...

Ok lah...
Sekian saja utk kali ni...
Jumpa lagi di lain entry...

2 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, subhanallah. comelnya diorang. makin besar makin pandai kan. hehehe suka tengok diorang semua!

ZarinAziz said...

Assalamualaikum..

dah besar 3R ye..dah pandai berus gigi sendiri..si adik makin lama makin tinggi dari kakak n abang..hehehe

pesanan buat ummi..berhati2 tika 3R bergayut dekat sink takut sink jatuh dan boleh mencederakan:)