Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

04 April 2013

3R & DUA PUPU BARU

Hai semua..
Bertemu lagi kita di sini..
Harap semuanya sihat2 saja ye...

Oh ye...hari ni nak cerita sikit pasal dua pupu 3R yang baru...
Puteri Zaraa Afrina namanya...
baby Puteri ni merupakan anak kepada sepupu ummi...
Dalam family belah ummi ni,
selama ni 3R lah yang paling baby sekali...

Hehehe...
Setelah kehadiran Baby Puteri...
Sekarang 3R dah tak jadi favourite baby lagi dah...
Masing2 dah jadi abang & kakak2 gitu...

Masa first time bawa 3R melawat Baby Puteri,
3R nampak excited campur pelik...
Bila baby tu menangis, breastfeed, kena bedung,
punyelah asyik dorg dok perhatikan baby tu...
Baby Puteri sewaktu 7 hari
Hari Sabtu lepas, 30/3/2013...
Kami ke rumah Baby Puteri lagi...
Ziarah utk kali kedua...
Dah habis hari dah pon baby tu...

Hahaha...
Kesian betul kat anak-anak ummi ni...
Punyalah leka perhatikan baby tu...

Baby Puteri dan Tokma nya





Hihihi....
Kesian anak ummi jarang nampak the real baby...
Selalu kat rumah, si kakak & adik
asyik melayan anak patung je...

Bukan 3R je yang syok ngan baby...
Errr...ummi pon same le...
Alahai rindunya ngan bau baby...
Ahaakksss...


Ok lah...
Itu je cerita utk kali ni...
Jumpa lagi nanti ye...
Wassalam

1 comment:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, heee. tambahlah lagi baby. kot2 kembar lagi kan. waduh best gitu! hehehhe