Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

10 August 2012

BERJALAN TANPA BIBIK-BIBIK

Assalamualaikum pembaca yang budiman...

Entri kali ni kita tak payah bercerita panjang lah ye..
Ummi hidangkan dengan gambar2 je ye...

Ini pertama kali kami berjalan tanpa 
membawa dua bibik tu...
Perjalanannya tak jauh pun...
Dari Stulang Laut ke Taman Suria je...
Perjalanan lebih kurang 15 minit je...
Lokasi kami ke Bazar Ramadhan...
Jom saksikan...






Selalunya kalau ada bibik...
2 orang duduk belakang dengan bibik-bibik,
sorang duduk depan dengan ummi...

Ni bila takde orang kat belakang,
bermaharajalela lah mereka...
Tak senang duduk ummi dibuatnya...

Tapi secara keseluruhannya,
memang dah boleh la takde pembantu dalam kereta...
Tapi setakat jalan dekat2 boleh la kot...

Ok lah...
Tu je utk kali ni...jumpa lagi di lain entri ye!!!

No comments: