Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

13 March 2012

3R KE WALIMATUL URUS

Ahad lepas, 11/3/2012,
kami sekeluarga ke Kota Tinggi Johor 
sempena walimatul urus Syed Ady Al Attas dan pasangannya Azlina...
Syed Ady ni sepupu kepada walid...


Pagi-pagi lagi kami dah bertolak ke Kota...
( orang Johor panggil Kota Tinggi ni KOTA )
Jarak antara rumah kami ke kota tak la jauh sangat...
Lebih kurang 45 minit perjalanan....

Otw to kota...sorang lagi kat belakang ngan bibik
"kakak nantok la ummi"
Sesampainya kami di rumah pengantin...
Sangat terujalah saudara-mara semua melihat 3R...
Tapi sorry lah...
Anak-anak saya ni tegur2 dari jauh bole la...
Bila dekat je mula lah semua buat muka cebik2....


~Ok, nak highlights sket gambar kat atas tu....
Hehehe...
Tu gambar walid dan sepupunya Syed Faizal..
Syed Faizal ni nama glamer nye Pacai, komposer lagu tanah air...~

Lama jugak kitorang kat situ....
Ye lah kan, datang jemputan rumah sedara,
takkan lepas makan terus balik pulak kan....
So kitorang pon melepak la berbual-bual dengan sedara mara kat situ...

Raiyna dan Kakak Mira...HI FIVE!!!!

Raiyan dan Abang Aslah


 Dah boring duduk melepak...
Anak-anak ummi yang tak reti duduk diam ni ajak berjalan2 depan rumah...
Layankan aje lah...








 Hamboiiii....
kemain seronok anak2 ummi dapat makan lengkong ye...
Lengkong merah2 pulak tu....
Ooppssss...tau tak lengkong tu ape??
Lengkong tu makna nye agar-agar lah....
Kalau kat rumah, jangan harap dapat makan benda2 yang ada pewarna camtu...
sampai merah2 jari semua....
hmmmm...takpe lah, sesekali......makanlah nak...




ngeeee...selit gmbar ummi ngn walid,boleyy??
Ok lah kengkawan..
Tu je lah entri untuk kali ni....
Nantikan entri seterusnya ye.....
Wassalam...

No comments: