Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

01 March 2012

1 TAHUN 6 BULAN

Hachooommmm!!!
Adoiyai...bersawang, berabok, berdebu, berkerak...
Semuanya ada!!!!

Lamanye lah hai tak menjengah ke sini...
Baru kejap bukak column COMMENTS, 
ada mcm2 komen rupanye yg ditinggalkan pembaca2 semua...

Terima kasih ye di atas komen semua..
Ummi dah baca satu persatu tau, cuma belum ada kesempatan nak membalas je..

Hari ni 1 Mac 2012..
Semalam pada tarikh 29/2/2012, 3R ummi dah genap 18 bulan...
Alhamdulillah..dah setahun 6 bulan dah anak-anak ummi...
Biasa lah kan, makin besar makin banyak la pe'el dia...

Kalau orang tanya 3R dah pandai apa?
Ummi akan jawab...
Dah pandai bergaduh, dah pandai berebut, dah pandai jeles..
Hishh memang riuh rendah la rumah kami sekarang...

Meh layan video jap nak??

Tu semua adalah sebahagian dari gambar2 3R yang terkini...
Saje je  kali ni nak kasi mood i lap u, u lap me...
Sebenarnya lagu Barney tu salah satu dr lagu favourite 3R...

Yaiii Ya Yu..Yu Yaaa Miii...

Hehehe...oh ye, lupa lak nak cite...
Semalam 29/2/2012 ummi bawak 3R pi injek tau...
Injection terakhir...pasni takde enjek2 lagi dah sampai la umur 7 tahun..

Nantikan entri tentang kunjungan ke klinik tu nanti ye...
Errr sumpah  esok ummi update...tak pending lama lagi dah!!!
Nantikan ye..

Ok semua..tata!!!!

1 comment:

maria said...

so cute...ahaks...