Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

20 October 2011

SLURRPPPP!!! SPAGHETTI UMMI SANGAT SEDAP

Hehehe...
Arini tak yah cerita panjang2 lah ye...
Kita layan gambo2 je...
Tiba2 plak line internet sangat pantas hari ni...
Upload gambo zasss zasss zasss!!! sekejap je uols!!!
Kalu hari-hari macam ni kan best....

Hari tu ummi buat Spaghetti Bolognese tau...
Tiba2 datang mood ala Italiano gitu kan...
Alaaa senang je...main campak2 je...
Tapi ummi bukan nak cerita pasal Spaghetti Bolognese ummi tu...
Ummi nak cerita betapa seronoknya 3R menikmati masakan air tangan ummi tu...
Waahhhhh!!! ayat tak bole blah...

Jom tengok gambar jom....










Hehehe...
pasta kosong je tu..
Tak letak ape2 pon...
Tengok cara 3R makan macam sedap sangat je ek...

Hmmm...
Biasa la kan...3R ni kalau takde aksi rebut-rebut barang memang tak sah!!!
Tak caya tengok ni...



Dan setiapkali dorang makan...
Maka akan "cantik berseri" lah rumah ummi...



Alahai...habis kosi ummi nak oiii....
Melekat-lekat benda alah tu sana sini...

Ok lah..sekian saje untuk kali ini...
Jumpa lagi nanti ye...

1 comment:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

ya allah buat aper tu...sob ...sob...maknyer....ehehehe