Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

19 October 2011

3R's FIRST BIRTHDAY BASH

3 September yang lepas bersamaan 5 Syawal 1432,
kami buat majlis ulangtahun pertama 3R...

Majlis tu buat kecik2 & simple je...
Hanya dihadiri oleh kaum keluarga, saudara-mara & jiran2...


Birthday cake tempah kat Secret Recipe...
Nak tengok kek nye???
Haahh...Taadaaaa.......

~Huhuhu....5kg of Choc Indulgance by SR....~

Ok, jom layan gambar2 sepanjang majlis tu...

~antara tetamu yang hadir~

~hmm...walid tetap bz melayan client~

~antara jiran tetangga yang hadir~

~menu : nasi beriani kambing~

~Raniya dan ummi~

~antara saudara-mara yang hadir~

~take five...lepak kejap~

~Raniya & ummi nak pose ngn cake kejap~

~us...Walid, Ummi & 3R~

Kebetulan pada tarikh 3 September tu merupakan birthday Tokpa yang ke-64...
So Tokpa pon potong kek sekali...

~Raiyan & Tokpa~


~Walid & Raiyna~

~oopsss...Raniya dah kepanasan~

~Raiyna pon dh melekit2 jugak...~
Ok..itu la serba sedikit yang dpt ummi kongsikan....
Ehh lupe plak nak cerita pasal hadiah...
Terima kasih la banyak2 kepada mereka2 yang bagi hadiah ye..
Hari tu 3R banyak dapat baju & permainan...
Ramai jugak yang kasi duit...
Alaaa kesian la pulak bile masing2 terpaksa bagi 3 hadiah...


Padahal ummi dah pesan dah dalam sms jemputan ..
TAK PERLU BAWA HADIAH, JEMPUT DATANG MAKAN2 JE...
Huhu..bukan apa, 
ummi takut menyusahkan orang pulak bila masing2 terpaksa memikir nak bagi 3 hadiah utk 3R..
Apa2 pon, terima kasih banyak2 kepada yang sudi bagi hadiah tu ye...

Gambar kat bawah ni plak 3R bersama hadiah pemberian walid...
Hehe masing2 dapat tricycle sorang satu...


Hadiah dari ummi????
Hehehe...tu diaaa!!!!!
Dapat botol susu sorang satu...huhu!!!!

Raniya punye warna pink...Raiyan warna biru...Raiyna warna hijau...


Ok lah...
Itu saje untuk kali ni ye...
Kite jumpa lagi di lain entri...
Ok, tataaa.....


2 comments:

achik ezam said...

macam baru hari tu aje kan....dah setahun dah...kejap lagi terima menantu dah ha..hahaha

happy belated birthday trplets :)

SURIA AMANDA said...

bestnya kembar 3...2 ppuan dan sorang lelaki...adik i Lisa dapat 2..dua2 perempuan..sama rupa tp perangai lain2...jemput singgah blog i..