Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

29 July 2011

ALAHAI ANAK LELAKI SORANG

Hmmm...
Anak lelaki ni aktifnya lain macam ek....
Kadang-kadang tak terlayan dan tak terkejar dibuatnya....
Hari ni ummi nak cerita perihal si bujang ummi sorang ni.....


Dalam ramai-ramai ni...
dia ni memang aktif sket....
Tak caya tengok nih....






Favourite spot dia mesti kat kabinet tv ni...
Kabinet tv rumah kami ni rendah...
So memang menjadi tempat dia turun naik......


Hahaha...
teringat masa zaman-zaman belajar dulu....
Ummi dulu pernah mengikuti course Pendidikan Awal Kanak-kanak
di Universiti Teknologi Malaysia...
Dulu lecturer kata, kalau anak memanjat/lasak jangan sesekali marah...
Perbuatan memarahi pergerakan anak-anak sama seperti menyekat kreativiti mereka..

Tapi kalau dah macamni.....
takkan nak diam je kot.....
huhuhu.....


Hehehe...
sorry ye Raiyan kalau ummi selalu jadi tarzan kat kamu...
tu lah sape suruh abang panjat-panjat,
kan dah kena jerit ngan ummi.......


1 comment:

ADEEYA said...

Hihi boy kannn biasalahh :D