Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

03 July 2011

19 JUN 2011...3R KE SPORT DAY ABANG SYAH

Abang Syah???
siapa Abang Syah????

Hehehe...
Nama penuh dia Ahmad Syahputra bin Ahmad Edhairi....
Umur 6 tahun...
Dia anak saudara ummi, iaitu anak kepada abang ummi...

Dia ni memang manja sket dengan ummi...
Masa ummi belum ada 3R, dia ni la tempat ummi mencurah kasih...
Ke mana2 dulu selalu bawak dia...




Sekarang ni umur dia dah 6 tahun...
Hari tu tadika dia ada buat sport day...
So ummi pon bawak la 3R pi tengok sport day dia...

3R macam biasa la...
bila bawak ke tempat yang ramai orang camtu, mula la dorang buat muka pelik..
Toleh sana toleh sini...
Dan sebagaimana kebiasaan,
3R akan tetap menjadi perhatian
dan ummi akan diasak dengan macam2 soalan tentang dorang...

~itulah Syah...yg pakai baju no. 2 tu~

 

Sport Day tu bermula pukul 8 pagi dan berakhir jam 12 tghari...
Cuaca memang panas sangat hari tu...
Lebih2 lagi dorang buat kat padang yang terbuka....
Nasib baik la 3R tak meragam...
Dorang ni bukan boleh panas2 camtu....

Tapi hari tu dorang ok....
Seronok agaknya tengok abang2/kakak2 bersukan dan berlari-lari...


~oopss...posing memosing jap...~



 


~us at Setia Tropika...Smart Reader Sport Day~

Itulah update ummi untuk kali ini....
Alhamdulillah semua orang seronok pada hari tu...
Abang Syah seronok...3R seronok..ummi pon seronok...




2 comments:

rizaros said...

wah bestnyer... msti jd phatian.. hehehe.. cian bby 3r kna panas.. apa2 pun semoga diorg sehat sentiasa :)

zila hafirdaus said...

oh barulah zila thu budak tu sapa,,rupanya ank sdare akk zila pk dlu ank akk..nk tnya tp segan :))