Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

15 June 2011

RAIYAN'S FIRST WORD


Hari tu tanpa disengajakan ummi telah terdengar satu perkataan keluar dari mulut Raiyan...
Nak tau apa dia????

Raiyan said UMMI !!!!!!!!

Masya'Allah...
sangat jelas Raiyan menyebut perkataan itu....
Masa tu dia kat dalam walker.....
Masa ummi lalu depan dia, dia hulur tangan sambil sebut UMMI...

Proud of you my son!!!!

Beberapa hari lepas tu Raiyan sebut perkataan yang sama lagi...
Masa tu dia tengah tido....
Masa tu puting terlepas dari mulut dia...
Bila dia tersedar puting takde kat mulut,
dia pon sebut UMMI...

Hihihi....
Raiyan..Raiyan...
Kan Walid dah jeles ngan ummi...





4 comments:

mama maman said...

anak laki lebih pada ibu dia kot... nnt yg perem akan lebih pada walid dia... hhheee.. cumilnyer kembar 3 nih...:)

YONG MURNI said...

ala seronok nya linda...anak murni..si aisy rayyan..selalu sebut abah jer...sebut juga umi tapi bila rasa x sihat je...geram jugak...bila kita suruh dia sebut umi..dia gelak2 jer

dalilarahmad said...

bestnya..anak saya asyik sebut babah je..ummi langsung tak penah dengar..

Mama Kembar 3 said...

anak lelaki kena laa manja ngan ummi yer, so 1st word pun ummi laa kan hehe