Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

28 April 2011

SETELAH SETAHUN BEREHAT, UMMI KEMBALI BERAKSI

Hehehe...
Macam tak percaya lak, rupanya dah setahun ummi berehat daripada aktiviti tebas menebas ni..
Dulu rajin gak ikut Habibi gi menebas..
Tapi sejak mengandungkan 3R dulu, lama betul ummi merehatkan diri..

Hehe terima kasih habibi sebab bawak Ummi gi praktis...
kekok plak rasanya bila dah lama tak pegang kayu....
Mula2 cadang nak bawak 3R sekali,
tapi petang tu hujan lah pulak...
Sori ye 3R....

Maka apa lagi....
Ummi pun kembali beraksi.....
Jeng...Jeng...Jeng...




~ini olang sangat berlagak..mentang2 lah terer~







~haiyaa...tangan melecet~



~Habibi tak sabor2 nak tunggu 3R umur 3 tahun...ceh~

Lepas selesai menebas,
balik rumah dulu untuk solat maghrib..
Lepas tu bawak 3R jalan-jalan ke Holiday Plaza.
Kesian plak petang tadi masing2 dah kena tinggal ngan ummi & walid...

~yang belakang tu Raniya, yang depan tu Raiyna~


~Raiyna dan Raniya~


~Raiyan~



Itulah aktiviti kami petang dan malam semalam ( 27/4/2011 )..
Sekian untuk kali ini,
Jumpa lagi di lain en3...





1 comment:

Huszaini said...

As salam, tuan tanah, Jemput join segmen pertama AMRAFAHAN

http://amrafahan.blogspot.com/2011/04/segmen-pertama-amrafahan.html