Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

28 April 2011

DAH 8 BULAN, JOM KITE KE KLINIK



26/4/2011 aritu, macam biasa ummi bawak 3R gi check up..
Alhamdulillah, dah 8 bulan dah anak-anak ummi...

Sebagaimana biasa, appointment jam 8 pagi.
Hehe..terkulat-kulat masing-masing kena mandi pagi-pagi buta..

Sampai je klinik, nasib baik orang tak ramai sangat...

~Raniya~



~Raniya~


~Raniya dan Ummi~


~Raiyan dan bibik~


~Raiyan~


~Raiyna~


~Raiyna dan Walid~


~Raiyna~

Untuk check up 8 bulan ni, TIADA suntikan imunisasi..
Yeaa!! Ummi tak payah amik cuti!!!
Selalunya memang kena amik cuti sebab takut dorg demam lepas kena injek..
Nurse kata, umur 1 tahun nanti baru kena injek balik...

Alhamdulillah, 3R sihat dan perkembangan fizikalnya baik..
Pagi tu cuma amik timbangan dan ukur tinggi je..

Masa amik timbangan tu,
tetibe plak Ummi jadi syahdu.....
Mana taknya, Ummi tiba-tiba teringat,
dulu-dulu masa timbang 3R, hanya tubuh kecik je yang terbaring atas timbangan tu..
Sekarang ni, baring atas timbang tu kaki masing2 terjulur keluar...
Pastu masing2 tak reti nak baring diam-diam,
atas penimbang tu pon dorang sebok nak meniarap la, nak pusing2 la..
Hmm...syahdu hati Ummi bila tengok 3R dah besar macam tu...

Semoga Allah terus kurniakan kesihatan yang afiat untuk anak2 Ummi..
Amin... 


3 comments:

Mama Kembar 3 said...

konpem, 3R ni makin besar makin cute! geramnya tgk diorang, rasa nak cubit cubit. Si raiyna tu putih gebu betul lah.

kejap je anak anak membesar kan? rasa cam baru je dapat baby, tau tau dah jadi toddlers dah. rasanya semua ibu pun akan syahdu bila kenang perkara ni.

LIND JOHARI said...

betul tu mama...serta merta terus rasa sebak bile tgk kaki masing2 dah terjulur camtu...rasa mcm baru sangat lahirkan dorg...tak sabar la nak tunggu 3R besar mcm abg2 3F tu...

puan nina said...

kejap je dah besar =)

saye ade tag ye http://puannina.blogspot.com/2011/04/one-lovely-blog-award.html