Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

27 April 2011

3R KE KLIA

1 April yang lepas,
buat pertama kalinya 3R terlepas keluar dari negeri Johor,
iaitu ke KLIA Sepang...
Hehe..seriously..sejak dari lahir lagi,
3R memang tak pernah dibawa keluar dari Johor...

Paling jauh pon takat area Kota Tinggi & Pontian,
yang jaraknya hanya 1 jam perjalanan dari tempat kami di JB...

Mula-mula tu, rasa cuak jugak nak bawak dorg jalan jauh-jauh ni...
Maklum la takut dorg tak biasa kan...
Kang buatnya tiga2 mengamuk dalam kereta kang camne...

Tujuan utama ke KLIA adalah untuk menjemput walid dorg..
Walid tiba dari Tanah Suci Mekah pada 1 April 2011..
Mula-mula tu rasa macam tak nak bawak 3R ke KLIA..
Tapi memandangkan walid dorg dah 2 minggu rindukan anak-anak,
maka ummi pon angkut la 3R sekali...
Kesian plak kat walid tu rindukan anak3...

Penerbangan Walid dijangka tiba pada jam 1 tengahari..
Pagi tu, jam 9.00 pagi kami bergerak dari JB..
Terpaksa mintak tolong papa drive kereta...


Alhamdulillah, sepanjang perjalanan, semuanya ok...
Mata masing2 melilau tengok kiri kanan...
Alahai kesiannye anak ummi tak pernah jalan jauh ye...


 Tapi ok la, sepanjang perjalanan dorg banyak tido je..
alhamdulillah, takde yang mengamuk & meragam...

~berenti salin diapers di R&R Machap...haiyaa ini budak beyak la pulak~


~Raniya beyak lagi kat area Pagoh...kali ni salin dlm kete je, malas nak berenti~


Alhamdulillah, jam 12.30 tgh kami sampai di KLIA.......









Alhamdulillah, jam 2.30 petang habibi pon sampai.....








Hehe..Alhamdulillah...
semua nya berjalan lancar hari tu...
Cuma 3R agak pelik sket melihat walid yang berkepala botak...

Lepas dah selesai semuanya,
kami terus berangkat pulang ke JB...
Perjalanan balik tu tak singgah ke mana2 pon...
Cuma singgah makan kat R&R Seremban je....



Itu saja lah bingkisan utk hari ini...
Kita jumpa lagi ye...
Assalam!!!!!





2 comments:

YONG MURNI said...

lamanya lin x update cite pasal triplet...tertunggu2 jugak..wah..raiyan dah rupa anak orang arab plak...

UMMI TRIPLETS said...

yong, terima kasih kerana mengikuti perkembangan TRIPLETS STORY...aritu sibuk melayan 3R demam la yong, tu yang tak sempat nak update tu... hehehe sekejap je dia pakai benda tu yong, pastu terus dia tarik, rimas...