Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

24 March 2011

3R BERMAIN DENGAN SI QUEKKK QUEKKK

Hai semua...
kali ni kita tak payah bercerita banyak ye...
Jom layan video ni....

Tapi sori ye, kualiti video kurang memuaskan sket..
Almaklum la, guna henpon cap ayam...
Semoga terhibur ye!!!

video

Yang ketawa melekek2 tu Raiyan..
Yang takut dengan quekk quekk tu Raniya..
Raiyna plak buat hal sendiri...lantak korang la nak nangis ke nak ketawa ke...

Hehe..tu je lah utk kali ni...
Tata....

7 comments:

puan nina said...

alaaa..xleh tgk video..kang balik umah baru nengok..hehe.gambar header tu diorang demam ye..ala sian demam semua serentak

ADEEYA said...

Haha comelnya diaorang...

aEn+aReaL=Ryan said...

Comel Jer Raiyan Gelak..

Semua Cute2..Geram Nyer.. :)

LIND JOHARI said...

puan nina : hehe..tak demam sgt pon, gmbar tu masa baru lps injek 5 bln...bdn dorg mcm hangat sket je..tp x dmm..saje je ummi nye pakaikan benda tu...

LIND JOHARI said...

adeeya : hehe..mekasih

LIND JOHARI said...

aen : tu lah, dia sorg je yg dok over gelak...mcm kelakar sgt bunyik duck tu...hihihi

YONG MURNI said...

wajah anak teruna si raiyan...ada iras2 anak saya aisy rayyan...geram tengok..pipi tembam...