Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

25 January 2011

ALAMAK...3R DAH KENAL ORANG LE PULAK

Alahai...anak-anak ummi ni dah mula kenal orang laa...
Sebelum ni tak kisah pon, sesape je bole dokong & pegang,
tapi bila dah umur 4 bulan ni, dorang dah mula kenal muka orang..
Hmm mungkin jugak akibat dari daya penglihatan dorang yang dah semakin jelas...

Dengan Tok Pa pon dorang tak berapa nak...
Padahal setiap minggu Tok Pa datang rumah, tu pun tetap nak mencebik-cebik jugak...

Kat bawah ni gambar Raiyna..
masa mula2 Tok Pa pegang, dia tenung je muka Tok Pa dia...
Tok Pa pun bukan main dok mengagah-agah....


Dalam dia dok tenung2 muka Tok Pa tu, dia dah mula eheekkk eheeekkk....


Sudah nye.......


Haishhh...ngada-ngada tol anak2 ummi ni tau!!!
Tapi dorang ni tengok mood jugak..
Kadang2 tu OK je kalu orang lain dokong, tak nangis plak...
Kadang2 tu nangis sampai tak cukup nafas...
Tapi kalau dokong dorang dalam keadaan muka dorang ke depan, dorang rilex je,
agak nye sebab tak nampak muka...




Hahaha...abang aku yang nama Heri ni sengal sket...
untuk mengelakkan Raiyan menangis masa dia dokong, ni lahhh yg dia buat...