Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

31 December 2010

GEDIK-GEDIK DI ANNIVERSARY

Hihiikk.. aku nak cerita2 sket pasal sambutan ulangtahun perkahwinan aku & habibi yg ke-7 ni...
Alhamdulillah..thn ni aku & habibi rase seronok sangat. Triple joy gitu.. Walaupun annie thn ni kami tak berjalan sakan ke mana2 macam selalu, tapi sambutan tu tetap happening dengan adanya hadiah istimewa utk kami ni...kenapa istimewa??
Sebab hadiah untuk tahun ini adalah pemberian dari Allah...

~ooppss..ni bkn triplets 3R..ni triplets anak omputih ehsan dari Abang Google~

Malam 24/12/2010 tu, dah menjadi kebiasaan aku & habibi utk same2 countdown detik menjelang 12 tengah malam.. tiap-tiap tahun macam tu..kalau aku dah ngantok sangat sekalipon, aku akan pastikan alarm henpon yang kluar bunyik cengkerik tu menjerit2 tengah malam..
Biasanya menjelang 12 tengah malam tu, aku & habibi just make a simple wish to each other la..
happy anniversary, semoga rumahtangga kita bla bla bla bla..........amin
itu je lah.....

Malam 24/12/2010 tu, Raiyan & Raiyna awal-awal lagi dah tidur....Raniya pulak dok bulat je mata dia. Anak dara aku tu memang pe'el macam tu, suka tidur lewat malam...
So malam tu sambil2 menunggu detik 12 malam, aku & habibi dok melayan la Raniya yang semakin becok mulutnye tu...aa uu aa uu sambil menyembur2 air liur...

10..9..8..7..6..5..4..3..2..1 




xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

25/12/2010..siang nya tu aku & habibi tak ke mana-mana pon..duduk kat rumah je melayan 3R..
Tengahari nya my family datang, meraikan anniversary kami..








Lepas makan2..hmmm ape lagi, of coz la melayan aktiviti wajib anak2 sedara bila datang rumah aku ni.. bak kata anak sedara aku, Puteri yang umur 2 tahun tu..CWIMMING PUI (swimming pool)





Lepas puas melayan diorang mandi manda, kami layan plak VCD majlis kawin..
hihiikkk nostalgia lah sangaaaattt...ngengade..


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Malam nye pulak, kami berdua pegi dinner kat The Hive Bar & Grill...


Pegi dinner berdua je...3R tinggal..haha mode romantik lah pulak....
candle light dinner??? haha tak lah..dinner biase je...
Kesian 3R kena tinggal ngan bibik...

(sebelum keluar dinner...pandai plak anak dara dua org ni buat muke kesian sebab kena tinggal)

Jom layan dulu gambar2 kat The Hive ni... :)














Lepas makan, konon nya nak pegi karaoke pulak kat Paradise, The Zone..tapi memandangkan rasa kesian, rindu & tak sampai hati kat 3R, maka rancangan nak berkaraoke tu terbatal begitu saje...huhu
So lepas dinner tu terus la balik rumah...
Bukak je pintu rumah, alahaiiiiiii Raiyan & Raiyna belum tido rupa nye...
Dua2 tengah dok ngadap cerita kartun....
Raniya pulak baru je tido...


Kesian pulak tengok dua beradik ni melayan kartun..
ummi & walid gi berendot lak yek...


Haa...tu lah cerita nya sambutan anniversary kami untuk tahun ni....
Tahun lepas, tagline anniversary kami ialah SIX YEARS OF MAGICAL MOMENTS..
tahun ni pulak, tagline nye TRIPLE JOY ON 7th ANNIVERSARY..

 














4 comments:

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Waah kemain lgi cik tenit-tenit tu..layan pokoco tuh..keheheh..soooo cumel!!:)

Elyanas ~Elvy & Hakeem said...

aish.. setiap kali tengok budak bertiga tu.. mesti geram hehehehe

happy anniversary ^_^

LIND JOHARI said...

@sufeenan : ahaha..dr dlm perut lg dh suke tgk kartun..mase ngandung ummi nye asyik layan kartun je..

LIND JOHARI said...

@elyanas hakeem : thanx dear..hehe