Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

14 December 2010

3 BOTAK + 1 BOTAK

Pada 7/12/2010 yang lalu, iaitu dua minggu selepas majlis cukur jambul, triplets dibotakkan lagi untuk kali kedua....

Macam biasa lah, khidmat Tokpa digunakan lagi untuk operasi membotakkan kepala ni disebabkan walidnya kurang berani...

~Raniya~


~Raiyan~


~Raiyna~


Masa shaver tu mula2 cecah kat kepala dorg...masing2 rilex, cool je...tapi bile dah lama sket....





Alhamdulillah, triplets dah selamat dibotakkan untuk kali kedua.

Tapi, selain dari triplets, ada jugak makhluk yang menyibuk nak gondol sama.....


hmmm...tak senonoh tol habibi nih...dia tak cakap pon nak botak, tau-tau je esoknya masa balik keje, tengok2 kepala dah gondol. Habibi ni memang jarang botakkan kepala. Kali terakhir dia botak masa kitorang gi umrah dulu. So ni kira kali kedua la dia membotakkan kepala...
"saje je...nak sama ngan anak-anak"
katanya bila ditanya apasal botak...






So kat dalam umah ni dah ada 4 budak botak...memandangkan triplets sekarang dah pandai main menyembur2 air liur, rasa nya ummi pon tak lama lagi akan botak jugak.....huhuhu

2 comments:

Mr & Mrs Zaidi said...

salam perkenalan...

wah comel2 anak akak nie...geram jer sy tgk...
teringin anak baby kembar jgk la..

LIND JOHARI said...

@Mr & Mrs Zaidi : salam perkenalan..terima kasih dear...hehe Insya'Allah mane tau pasni rezeki u plak kan..