Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

18 November 2010

TERIMA KASIH YA ALLAH

Sebaik pulang dr honeymoon d Melaka, aku menerima perkhabaran gembira..sesuatu yg aku & suami nantikan selama 6 tahun....Alhamdulillah pada tanggal 29 Januari 2010 iaitu tarikh hari lahir Allahyarhamah mama ku, aku disahkan hamil... Terkejut yg teramat sgt kerana tiada tanda2 hamil...aku ni plak bkn jenis org yg terlalu amik berat pasal period circulation...so x prasan yg period aku dh terlewat.

Aku buat pregnancy urine test di Hospital Pakar Regency Bandar Seri Alam JB... 
Alhamdulillah, doktor sahkan aku hamil 3 weeks. Actually tujuan utama ke sana pada hari tu bukan disebabkan nak cek pregnant atau tidak. Tapi sbnr nye hari tu adalah hari appoinment dengan doktor utk teruskan rawatan hormon kat situ..

Inilah doktor pakar O&G yg buat rawatan hormon ke atas aku. Baik sgt doktor ni, cara dia bercakap & layanan yg dia bagi memang SUPERB... aku lom prnah jumpe mane2 doktor sebagus dia..

Dr. Tokha Muhamad

Terima kasih Ya Allah..Kau Maha Berkuasa lagi Maha Mengasihani

No comments: