Raniya...Raiyan...Raiyna

Raniya...Raiyan...Raiyna

18 November 2010

PANIC !!!!

Bulan ke-2 peknen, peristiwa yg mencemaskan berlaku..

Pagi tu bangun tido mcm biase..disebabkan masih Cuti Tanpa Gaji so bangun lambat sket la...as usual bangun tdo gi buang air kecik...terkejut yg teramat sgt bile ade tompokan darah..tak banyak sikit je tapi warna nye merah pekat... Ya Allah takut nye...masa gugur tahun 2008 dulu mcm tu la tanda nye. Kuar darah. Dalam hati dh berkata...AKU MISCARRIAGE LAGI KE?

Habibi call Dr. Tokha..Doc soh dtg hospital skrg jugak padahal aritu hari ahad & klinik O&G tutup. Baik betul hati Dr. Tokha, dia soh jugak dtg ke klinik dia...

Sampai hospital jam 9.00 pagi...doktor lom sampai lg...so kami tggu kat depan pintu klinik..15 minit lepas tu dia datang...dia cuma senyum je...cesss org tengah nebes dia leh sengih2 lak...masuk dlm kinik terus wat ultrasound & urine test...

Alhamdulillah....semua nye masih ok....Doc bagi injection utk kuatkan rahim..4 hari sekali mesti pergi hospital utk inject. Selain tu kena makan ubat utk kuatkan rahim jugak...ahhh ubat lagi.. x pe la, demi baby aku rela buat ape saje....

No comments: